Naše první závody(neofi) - Lomnice n. Popelkou

11.04.2010 23:28

 Dne 10.4.2010 jsme se s Ellinkou zúčastnili našich prvních neoficiálních závodů v Lomnici. Podle předpovědi mělo být nevlídno a déšť.Ráno jsme naložili ještě kamaráda Bertíka ze cvičáku a našeho Quida a vyrazili na cestu. Po zaregistrování jsme si našli místo pěkně pod stromy, aby na nás nefoukalo, ale zatím nepršelo. Z naší party jsme šli na řadu jako první, protože jsme byly v kategorii do 18ti měsíců. První se šel jumping a já jsem byl zvědavý jak bude Ellinka reagovat na nové podněty a prostředí. Na start jsme šli uprostřed startovního pole.Parkur byl běhavý, štěněcí, ale byla tam i nějaká ta lákačka na jinou překážku. Ellinka měla na startu skvělé odložení a do parkuru se pustila s velkou vervou.Už na začátku jsem velmi dobrý pocit a doběhli jsme úplně čistě. Ellí dávala skvělý pozor na moje pokyny a nenechala se vůbec ničím rozhodit a už jsme jen čekali na výsledky ostatních. Po vyvěšení výsledků jsme měli důvod k radosti, náš první běh a hned bedna. Ellinka skončila na 3. místě s minimální časovou strátou na vítěze.

 Druhý běh bylo agility. Tady jsem měl velkou obavu z kladiny a áčka, protože byly celodřevěné a pouze natřené barvou( to není výmluva, jen konstatování) a také kladina byla hodně vysoká bez možnosti nastavení. Co však byl největší průšvih, začalo pršet. Na start jsme se vydali bez bázně, ale předtucha se potvrdila, Ellí při náběhu na kladinu uklouzla a byla s toho dost vykulená a chtěl jsem aby na to rychle zapomněla a tak jsem ji vzal na další překážku a pokračovali jsme dál. Zbytek parkůru opět doběhla bezvadně čistě a v rychlosti, ale vynecháním překážky jsme nemohli být hodnoceni.

 Moje pocity jsou však skvělé. Ellinka je úžasné stvoření a zaslouží si ode mne velkou pochvalu.

 Buhužel jsme doma nechali fotoapárát i kameru a tak jsme natáčeli na mobil naší kamarádky, tak uvidíme jestli z toho něco vyjde.